דף הבית » חדשות מקומיות » שמע את חדשות הבזק החרדי המלא
מבזקי חדשות חרדים

שמע את חדשות הבזק החרדי המלא

מבזק החדשות החרדי ישראל הוא באורך של כמה דקות והוא משודר ברדיו. מבזק החדשות החרדי ישראל מורכב מהאירועים האחרונים מעולם היהדות החרדית. התוכנית מתחילה בהקדמה קצרה על מה שקרה בשעות האחרונות, ולאחריה ראיון עם מומחה בנושא זה. זה יכול להיות רב, פעיל או מישהו שזה עתה התראיין לתקשורת. המופע כולל גם עדכונים מכמה מהאירועים החשובים ביותר שהתרחשו בשבוע האחרון, כמו חתונה או הלוויה. . מבזק החדשות של ישראל החרדי מעוצב כתוכנית רדיו עם קריינות של המגיש ומומחה אחר מדי שעה. הוא מוצג בעברית, כלומר ניתן לשמוע אותו רק ברדיו הישראלי. מבזק החדשות של ישראל החרדי משתמש בתוכן קוד פתוח כדי ליצור צורה משלו של סיקור חדשותי. הוא מספק בעיקר מידע על בעיות בחברה הישראלית בשנת 2005, ה”ניו יורק טיימס” העריך כי מספר הקוראים באירופה שיש להם גישה לאתרי חדשות חרדיים היה בסביבות מיליארד איש. נתון זה גדול פי 10 מאלה שניגשים למידע ממקורות מדיה מיינסטרים בישראל.

רוטר

Rotter.Net הוא אתר חדשות פופולרי בישראל שהוקם בשנת 2002 ומאז פועל כאתר החדשות הפופולרי ביותר בארץ. הוא כולל תערובת של תוכן מקורי, תרגומים של מאמרים זרים וקישורים לאתרים אחרים. האתר ניתן לקריאה בחינם וממומן מהכנסות מפרסום.

Rotter.Net הוא אתר חדשות המספק סיקור מקומי, ארצי ובינלאומי של ישראל. האתר גם מציע לקוראים את האפשרות להתאים אישית את חווית הקריאה שלהם על ידי בחירה מקטגוריות שונות כגון פוליטיקה, תרבות, עסקים או בידור.

חרדים 10

חרדים 10 ישראל הוא ארגון שמטרתו לסייע ליהודים חרדים להשתלב במעגל העבודה.

הארגון סייע ללמעלה מ-3,000 יהודים חרדים למצוא עבודה בתחומים שונים. התוכניות שלהם כוללות אימון לעבודה, אירועי נטוורקינג וקורסי הכשרה על מיומנויות כמו כתיבת קורות חיים והכנה לראיונות.

חרדים 10 ישראל הייתה מעורבת גם עם ארגונים נוספים במטרה לקדם את שילובם של יהודים חרדים בחברה הישראלית. זה כולל שותפויות עם משרד העבודה והרווחה, משרד הרווחה והשירותים החברתיים וארגונים נוספים.

סקופים וחדשות כותרות

מבזק החדשות החרדי הוא אתר אינטרנט המאגד חדשות חרדיות ממקורות שונים ומספק אותן במקום אחד.

האתר הוקם על ידי משה פרידמן, המנהל גם את אתר החדשות של חרדים בשפה האנגלית, Hamodia.com.

יהודים חרדים מתמודדים עם הרבה אתגרים בעולם המודרני. האתגר הגדול ביותר עבורם הוא האינטרנט והמדיה החברתית. הסיבה לכך היא שהאינטרנט והמדיה החברתית אינם תואמים את אורח החיים והאמונות שלהם.

בחדרי חרדים פוליטי

חדרים פוליטיים חרדיים הם בשנים האחרונות נושא לדיון בתקשורת הישראלית. מדובר במרחבים שבהם מתאספים גברים חרדים כדי לדון ולהצביע בנושאים פוליטיים שונים. החדר הראשון הוקם בבית שמש בשנת 2013, ומאז התפשט לערים נוספות כמו ירושלים, בני ברק ומודיעין עילית.

מטרתם העיקרית של חדרים אלו היא לאפשר לציבור החרדי להביע את דעתם בעניינים פוליטיים ללא צורך בהשפעה מהעולם החילוני. חדרים אלו משמשים גם כאמצעי מחאה נגד התערבותה הגוברת של ממשלת ישראל בענייני דת.

חדרים פוליטיים חרדיים הם תופעה חדשה בישראל. הם מקום שבו פוליטיקאים חרדים יכולים להיפגש ולדון בנושאים שמעניינים אותם ללא כל התערבות מהעולם החיצון.

חדרים פוליטיים חרדיים קיימים כ-10 שנים, אך לאחרונה הם הפכו פופולריים יותר ונגישים יותר לקהל הרחב. חדרים אלו ממוקמים לרוב במרתף של בית כנסת או ישיבה חרדית, מה שאומר שרק אנשים המתגוררים בסמיכות יכולים להגיע לפגישות אלו.

מאפיין ייחודי של מפגשים אלו הוא שהם מתקיימים בדלתיים סגורות, ללא נוכחות תקשורתית או גישה ציבורית. המשמעות היא שאין לחץ על הפוליטיקאים לדבר בפומבי על דעותיהם או להישפט לפי מה שהם אומרים בישיבות הללו.

שאולזון חסידי גור

שאולזון גור חסידים הוא כלי חדשות ופלטפורמת מדיה חברתית יהודית שמרנית שנוצרה בשנת 2015. האתר מפרסם מאמרים על אקטואליה, פוליטיקה ותרבות מנקודת מבט חרדית.

יהודים חרדים הם מיעוט באוכלוסייה היהודית. יש להם דרך חיים משלהם השונה מאורח החיים המיינסטרים.

חדשות החרדית מבזקי חסידי שאולזון גור הוא אתר אינטרנט המוקדש לעם היהודי החרדי ולאורח חייו. הוא מספק להם חדשות ומאמרים הרלוונטיים לאורח חייהם.

סאדיגורה

סדיגורה הוא סוג של ריקוד גברי יהודי פולחני הנערך בקהילה היהודית החרדית. ריקוד סדיגורה מבוצע על ידי קבוצת גברים, לבושים בדרך כלל בחליפות שחורות, המלווה בלהקה חיה.

מקורו של ריקוד סדיגורה בבלקן והובא לישראל על ידי עולים ממזרח אירופה. המקרה הראשון שהוקלט של ריקוד מסוג זה היה בירושלים במהלך שנות ה-20. עד מהרה הפך לפופולרי בקרב צעירים חרדים והתפשט במזרח אירופה ולאחר מכן לישראל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן