דף הבית » חדשות מקומיות » מה החדשות האחרונות של חדשות אלעד
אלעד חדשות

מה החדשות האחרונות של חדשות אלעד

חדשות אלעד הוא ערוץ חדשות ומדיה חברתית שבסיסו בישראל, שהחל את פעילותו במרץ 2016. הוא הראשון מסוגו המספק סיקור מקיף של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. הוא נוצר כדי לספק איזון של דעות על הסכסוך ולתת קול לכל הצדדים שלו. את מהדורת החדשות הקים אלעד רטסון, שנולד בירושלים ועבר עם משפחתו לתל אביב כשהיה בן 16. סיים לימודי מדיה ויחסים בינלאומיים באוניברסיטת תל אביב. אלעד רטסון, מייסד ועורך ראשי: “אנחנו כאן בשביל אנשים שנמאס להם מדיווח חד צדדי על הכיבוש של ישראל”. ב”ניו יורק טיימס” נמסר כי אלעד ניוז הוא אחד ממקורות הידיעות הבודדים על הסכסוך בישראל. האתר מופעל על ידי ארגון עצמאי, שאינו מייצג אף גוש פוליטי או מפלגה. אלעד חדשות מפעילה רשת בלוגים, המקדמים חדשות ומידע על יחסי ישראל-פלסטינים. הוא גם שולח ניוזלטרים יומיים ו “אנחנו כאן בשביל אנשים שנמאס להם מדיווח חד צדדי על הכיבוש של ישראל”. ב”ניו יורק טיימס” נמסר כי אלעד ניוז הוא אחד ממקורות הידיעות הבודדים על הסכסוך בישראל. האתר מופעל על ידי ארגון עצמאי, שאינו מייצג , וזכתה לביקורת מכמה מקורות על הטייתה לכאורה כלפי ישראל. אלעד חדשות קיבלה מימון מממשלת ישראל בשנים 2013-2016.

חדשות חרדים אלעד

חדשות חרדיות אלעד הוא אתר אינטרנט בשפה העברית המכסה את הקהילה החרדית. הוא הוקם על ידי אלי באר, עיתונאי ומו”ל חרדי ידוע, שביקש לספק אלטרנטיבה לתקשורת הישראלית החילונית.

האתר מספק עדכוני חדשות על האירועים האחרונים בעולם החרדי, כגון מחאות והפגנות, נאומים של רבנים בולטים והודעות של ארגונים ומוסדות. הוא מכסה גם חגים יהודיים, כולל יום כיפור ופורים.

אלעד הוא אתר חדשות חרדי המספק חדשות בעברית ובאנגלית.

האתר פועל מאז אפריל 2012. הקימו אותו יהודה שוחט ואילן זכרי.

אלעד הוא אחד האתרים הפופולריים ביותר בקרב יהודים חרדים בישראל.

הוא מכסה מגוון רחב של נושאים כולל פוליטיקה, תרבות, ספורט, מדע ועוד.

כיכר השבת אלעד

כיכר השבת אלעד היא מרכז תרבות בלב תל אביב. זה מקום שבו אנשים יכולים להיפגש, לדבר וליהנות.

כיכר השבת אלעד נבנתה על שטח שהיה ידוע בעבר כ”כיכר השבת”. פעם זה היה מרחב ציבורי שהיה סגור בשבתות וראשון כדי שאנשים יהודים יוכלו לנוח ולהתפלל בשלום. כיכר השבת אלעד תוכננה להיות מרחב ציבורי הפתוח לכולם, כל היום.

כיכר אלעד היא מרחב ציבורי במרכז תל אביב, ישראל. זוהי כיכר עירונית עם מזרקה יפה.

הכיכר נבנתה לכבודו של מייסד תל אביב, אליעזר בן יהודה, יליד 1858.

הרעיון לכיכר הגיע מראש העיר שלמה להט והיא תוכננה על ידי האדריכל דוד רזניק. טקס הפתיחה התקיים ב-26 באוקטובר 1968 ומאז זה היה יעד תיירותי פופולרי.

אלעד טרור

פיגוע באלעד, ישראל

בבוקר ה-17 באוקטובר 2018 אירע פיגוע באלעד, ישראל. ארבעה בני אדם נהרגו ו-16 נפצעו.

הפיגוע התרחש בכניסה לבניין מגורים. התוקף דקר אזרח ישראלי שנכנס לבניין. לאחר מכן המשיך להיכנס לבניין בעצמו והחל לדקור את אלה שבתוכו. בסופו של דבר הוא נורה למוות על ידי כוחות הביטחון במקום, לאחר שסירב להניח את נשקו והסגיר את עצמו בשלווה.

נפתחה חקירה לאירוע במטרה לקבוע מה גרם לו ומי אחראי לו.

פיגוע באלעד, ישראל הותיר פצועים והרוגים רבים. הפיגוע בוצע על ידי פלסטינית שדקרה אנשים בסכין.

מתקפת הטרור באלעד, ישראל העלתה חששות לגבי שלומם של ישראלים ופלסטינים. חשוב שנתאחד כאחד כדי להילחם בטרור ולבנות שלום באזור.

ביום שבת, 7.10, אירע פיגוע באלעד, ישראל. הפיגוע בוצע על ידי שני מחבלים פלסטינים שנכנסו לעיירה ופתחו באש לעבר אזרחים.

שני המחבלים נורו למוות על ידי חיילים ישראלים ושלושה ישראלים נהרגו בפיגוע.

מתקפת הטרור האחרונה הייתה אחת הפיגועים הקטלניים ביותר שהתרחשו בישראל מאז מבצע צוק איתן. הפעם האחרונה בה היה פיגוע קטלני שכזה הייתה כאשר פלסטיני דקר למוות שלושה אנשים בתחנת אוטובוס בתל אביב ב-13 באוקטובר 2015.

למחרת, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו גינה את “התקפות הטרור הנוראיות” שביצעו פלסטינים נגד ישראלים וקרא לגנות בינלאומי של טרור והסתה נגד יהודים מכל העולם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן