דף הבית » חדשות עדכניות » קבל את החדשות עכשיו בטלגרם
חדשות עכשיו בטלגרם

קבל את החדשות עכשיו בטלגרם

טלגרם היא אפליקציית הודעות שנמצאת בשימוש נרחב לשיתוף חדשות.

טלגרם מציעה מגוון רחב של ערוצים לקריאת חדשות ועדכונים. חלק מהערוצים הם חד כיוונים, בעוד שאחרים מאפשרים הערות ותשובות. משתמשים יכולים גם ליצור ערוצים משלהם ולשתף את המחשבות שלהם עם העולם.

טלגרם נמצא בשימוש נרחב על ידי ארגונים רבים, כולל CNN, BBC, הניו יורק טיימס, סקיי ניוז אוסטרליה ורוסיה היום. . טלגרם היא אפליקציית הודעות חינמית ללא פרסומת. זה ידוע במהירות, אבטחה ותכונות. ניתן להשתמש באפליקציה בכל הפלטפורמות כולל אנדרואיד, iOS ו-Windows Phone. טלגרם זמין ב-40 שפות, אך רק ברוסית ובאנגלית ב-Windows Phone. באפריל 2016 הודיעה טלגרם שהחברה חסכה 25 מיליון שיחות באמצעות הפלטפורמה שלה. לטלגרם יש הודעות ללא פרסומות וטיימר השמדה עצמית המאפשר למשתמשים לשלוח הודעות שימחקו את עצמם אוטומטית לאחר פרק זמן מסוים. האפליקציה מציעה גם שיתוף מדיה, הצפנה מקצה לקצה, היסטוריית צ’אט מלאה ותמיכה במדבקות. אפליקציה זו נוצרה על ידי המתכנת הרוסי פאבל דורוב שהיה ידוע בשם “חתנו של פוטין” בגלל יחסיו הקרובים עם ולדימיר פוטין.

חדשות בעברית

הרבה אנשים בישראל מדברים עברית ויש הרבה ארגוני חדשות שמפרסמים את התכנים שלהם בעברית. שוק התקשורת הישראלי הוא אחד השווקים המפותחים בעולם והוא נמצא בהתפתחות מתמדת.

בשנים האחרונות נחשף הציבור הישראלי למספר ידיעות שהשפיעו רבות על החברה. המאמר הבא יחקור כמה מהסיפורים הללו ואת הקשר שלהם לציבור הישראלי.

הסיפור הראשון עוסק בחוק חדש שהעביר הפרלמנט הישראלי האוסר על צילום בתוך קלפיות. החוק הזה התקבל כתוצאה מתקרית שבה פעיל ימין צילם את עצמו בתוך עמדת ההצבעה והעלה אותו ברשתות החברתיות. סקר שנערך בישראל הראה שרוב האנשים מתנגדים לחוק הזה, אבל הוא התקבל בכל זאת מכיוון שהמחוקקים אמרו שהוא יגן על הבוחרים מפני הטרדה על ידי פעילים.

הסיפור השני עוסק בארגון בשם “אל-הקד” (הנסקל), אשר מתכנן לפתוח את הראשון של ישראל.

חדשות טלגרם

בשנת 2016, טלגרם הייתה אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר באיראן. הוא שימש יותר מ-50% מהאוכלוסייה.

ב-2017, לטלגרם היו 200 מיליון משתמשים פעילים והיא דורגה כאחת מ-10 האפליקציות המובילות בעולם לפי הורדות.

חדשות ישראל בטלגרם

חדשות ישראל הוא ערוץ החדשות הישראלי הראשון בטלגרם. הוא הושק ביוני 2018 על ידי היזם הישראלי-אמריקאי, נמרוד קאמר.

חדשות ישראל מספקות פלטפורמה לישראלים להישאר מעודכנים על ארצם ועל העולם. הערוץ כולל מגוון נושאים החל מפוליטיקה, תרבות ובידור ועד לחדשות חדשות. הערוץ גדל במהירות בפופולריות עם למעלה מ-400,000 עוקבים.

אבו עלי אקספרס

אבו עלי אקספרס הוא ערוץ טלגרם המספק מידע על החדשות וההתפתחויות האחרונות בסוריה.

ערוץ זה מציע מגוון פוסטים מסרטונים ועד כתבות, בדגש על הסכסוך הסורי. הוא מספק גם קישורים לערוצים אחרים המספקים מידע על סוריה.

אבו עלי אקספרס הוא אחד הערוצים הפופולריים ביותר בטלגרם עבור סורים. הוא נוצר על ידי פעיל שרצה לחלוק את מה שהוא ראה קורה בארצו עם אנשים ברחבי העולם.

חדשות 12

N12 הוא אתר חדשות ישראלי חדש המסתמך על AI להפקת התוכן שלו. מייסדי האתר, שאול אולמרט ואמיר תיבון, העלו את הרעיון לאתר לאחר שהבחינו כמה ישראלים מקבלים את החדשות שלהם מפייסבוק. מטרת האתר היא ליצור פלטפורמה פתוחה עבור ישראלים ויהודים בכלל לדון בחייהם ובתחומי העניין שלהם.

האתר הוקם על ידי שני אנשים, שאול אולמרט, שהיה בעבר עיתונאי בעיתון “הארץ”, ואמיר תיבון שעבד כעיתונאי בעיתון “ידיעות אחרונות”.

חדשות אונליין

חדשות מקוונות הן הצורה הצומחת ביותר של מדיה חדשותית. זה הפך לתופעה עולמית ועכשיו קל יותר מתמיד לקרוא או לצפות בעדכונים האחרונים בנושאים האהובים עליך.

חדשות מקוונות הן נושא חשוב מכיוון שהייתה להן השפעה משמעותית על הדרך בה אנו צורכים מידע. האינטרנט איפשר לנו לגשת לכל מיני מידע, מסיפורי חדשות ועד לממים ויראליים, תוך שניות.

טלגרם חדשות ללא צנזורה

טלגרם היא אפליקציית הודעות חינמית עם דגש על מהירות ואבטחה. הוא משתמש בהצפנה מקצה לקצה ויש לו API פתוח המאפשר למפתחים ליצור אפליקציות משלהם.

ערוץ החדשות של טלגרם מציע למשתמשיו הזדמנות לקרוא את החדשות האחרונות ללא צנזורה. ישנם ערוצים רבים בטלגרם המספקים שירות זה, אך הפופולריים שבהם הם חדשות BBC, חדשות CNN וכו’.

היתרון העיקרי של ערוץ החדשות של טלגרם הוא שאין להם הגבלות על תוכן והם לא משתמשים במודעות או בכתבות ממומנות.

חדשות ללא צנזורה

המונח “חדשות ללא צנזורה” משמש לתיאור הרעיון של חדשות שאינן מצונזרות על ידי אף מפלגה, כגון ממשלות או גופים אחרים.

המונח נטבע בשנות ה-90 על ידי קבוצה של עיתונאים ואנשי תקשורת שהיו מודאגים מההשפעות שיכולות להיות לצנזורה על דיווח חדשותי.

אנשים רבים מאמינים שחדשות ללא צנזורה חשובות כי הן מאפשרות לאנשים לקבל את כל נקודות המבט בנושא. לדוגמה, אם ממשלה מצנזרת מידע על תנועת מחאה, זה מונע מאזרחים לדעת על מה הם מפגינים ומדוע הם מפגינים. זה יכול להוביל לכך שפחות אנשים ישתתפו בהפגנות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן