דף הבית » מידע מקצועי » חדשות 04040: כל מה שחשוב לדעת
חדשות 04040 כל מה שחשוב לדעת

חדשות 04040: כל מה שחשוב לדעת

העיתונאי בועז גולן הקים את אתר החדשות הישראלי הימני חדשות 0404. האתר, פייסבוק, טוויטר ואפליקציות מובייל הן חלק מהפלטפורמות בהן משתמש האתר להפצת חדשות.

האתר מפיץ חדשות על פני מגוון נושאים ומתאר את עצמו כ”ציוני – פטריוטי”, בעיקר בתחום הביטחון. האתר עוסק במגוון נושאים, לרבות אסונות, תאונות, פשעים, ספורט, מחשבים ופעילות הלוחמה בטרור של צה”ל. הוא מכסה גם התראות אדום, התקפות טרור ופשעי שנאה גזעיים.

בנוסף, האתר מפרסם מאמרים תחת “ישראל יפה” המדגישים ישראלים ובעלי עסקים שהיו אדיבים לאנשי צה”ל או לישראלים אחרים. בנוסף, הוא מפרסם מאמרים עם תמונות תחת הכותרת “הלב הגדול של לוחמי צה”ל” המדגישים את חיילי צה”ל שהפגינו חמלה בכך שהם היו אדיבים כלפי אנשים ובעלי חיים כאחד. כתבות אלו כמעט ולא מתפרסמות בכלי תקשורת אחרים. האתר גם משתף פעולה עם קבוצות רבות, כמו “קפה אחי”, למען חיילי צה”ל.

חדשות אונליין

דיווח חדשות מקוון הוא סוג של עיתונאות המשתמשת באינטרנט כמדיום שלה כדי לספק לנו חדשות באופן דיגיטלי. אדם או ארגון יכולים לדווח באינטרנט.

אנחנו כבר לא עוסקים בעיתונאות מסורתית. חדשות לפי דרישה זה מה שאנחנו מחפשים. מקור שמספק לנו חדשות תוך שניות הוא עיתונות אינטרנטית או דיווח חדשות מקוון. כל עיתון מפתח פלטפורמה דיגיטלית כדי להעביר לנו חדשות באופן מיידי.

ניתן לתאר חדשות דיגיטליות כחדשות שמתפרסמות באינטרנט ומתרחשות בפלטפורמות אינטרנט שונות. הוא מבוסס על טכנולוגיות אינטרנט. חדשות מקוונות מוצעות דרך אתרי חדשות.

rotter

אפליקציית Rotter.net מאפשרת צפייה בשפה העברית באתר Rotter.net. דפדפן עברי שתוכנן במיוחד לשימוש באתר Rotter.net הוא אפליקציית Rotter.net. נכון לעכשיו, יישור מימין לשמאל וקידוד שפת Windows-1255 אינם נתמכים על ידי Windows Phone 7.5. במתן מענה לחוסר התמיכה, אפליקציה זו מאפשרת עברית מלאה ועימוד מתאים באתר Rotter.net.

אחד מאתרי החדשות המובילים בישראל, Rotter.net, מציע פורומים פוליטיים, היקפים ועדכוני חדשות בזמן אמת.

ערוץ 7

אתר אינטרנט המספק חדשות 24 שעות ביממה, לרבות שידורי טלוויזיה, רדיו, חומר יהודי, מדורי ביטחון, פוליטיקה, ילדים, תיירות, ספורט, נוער, רפואה ועוד, הוא חלק מרשת התקשורת “ערוץ 7”.

כיום מפעיל ערוץ 7 שלושה אתרי חדשות עם חומרים בעברית, אנגלית ורוסית.

תחנת הרדיו ערוץ 7, ששידרה מהים לפני יותר מ-20 שנה, השיקה את אתר ערוץ 7. הרב שולמית מלמד, רבה מרכזית בציונות הדתית ורעייתו של הרב זלמן מלמד, יחד עם יעקב (כצלא) כץ ויואל צור הקימו את תחנת הרדיו בסוף שנות ה-80.

עד מהרה החליף הרדיו כל ערוץ רדיו ששידר אז במסר מהצד השמאלי של הקשת הפוליטית. התחנה שידרה שירים עבריים, שירי ארץ ישראל המקסימה, ניגונים חסידיים ומזרחיים לצד אקטואליה ייחודית ומרתקת, קורסי תורה ויהדות ושירים. תוך שנים ספורות התפוצצה לרדיו מוזיקה מהמזרח התיכון, מהמסורת החסידית וישראל.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן