דף הבית » חדשות מקומיות » מסירת החדשות האחרונות של עכו נטו חדשות
עכו נט חדשות

מסירת החדשות האחרונות של עכו נטו חדשות

עכו ניוז ישראל הוא אתר חדשות המספק חדשות על העיר עכו, ישראל.

האתר נוצר על ידי קבוצת עיתונאים שהם גם תושבי העיר. האתר מתעדכן מדי יום במידע חדש ומציע מדורים שונים כמו ספורט, פוליטיקה, תרבות ועוד.

בנוסף למידע על העיר עכו, באתר זה מתפרסמים גם מאמרים הקשורים לפוליטיקה הישראלית ואירועים בינלאומיים נוספים הרלוונטיים לאזרחי ישראל.

עכו ניוז ישראל הוא אחד מהאתרים הפופולריים בישראל. היא נוסדה ב-2012 על ידי שני עיתונאים ומפתח תוכנה, שהיה להם רעיון להקים אתר חדשות עצמאי.

האתר מפרסם חדשות במגוון רחב של נושאים, לרבות פוליטיקה, כלכלה, חברה ותרבות. יש להם גם מדור לסטארטאפים ישראלים. עכו ניוז מקיימת קשרים הדוקים עם רבים מכלי התקשורת בישראל ולעתים קרובות היא הראשונה לשבור סיפורים.

הם מספקים מבט חסר פניות על האירועים האקטואליים של ישראל ומחויבים לספק מידע מדויק על המתרחש בישראל כיום.

בשל הסכסוך המתמשך בסוריה, רבים מאזרחיה נעקרו מבתיהם. אחד מאותם פליטים הוא עיתונאי סורי בשם מאזן מהדי.

מהדי מתגורר בישראל בשלוש השנים האחרונות ועובד ככתב בעיתון הישראלי עכו ניוז.

חדשות עכו

החדשות מדווחות על הסכסוך הישראלי-פלסטיני כבר עשרות שנים.

עכו חדשות ישראל הוא אתר חדש שמטרתו להציע נקודת מבט חלופית על הסכסוך המתמשך הזה. האתר נכתב על ידי ישראלים, פלסטינים ומומחים נוספים בתחום המבקשים להציע פרספקטיבה אחרת של הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

אתר זה מספק דרך חדשה להסתכל על הסכסוך המתמשך הזה. הוא מציע נקודת מבט שונה בנושא זה ומציע גם מבט אלטרנטיבי על האירועים שהתרחשו בשנים האחרונות.

חדשות פליליות של עכו

עכו היא עיר בצפון מזרח ישראל. העיר שוכנת לחוף הים התיכון, ונחשבת לאחת הערים הליברליות בישראל.

בשנים האחרונות עכו ידועה באווירה הליברלית, באיכות החיים הגבוהה ויוקר המחיה הנמוך. זה הוביל לעלייה בתיירות לעיר.

החדשות הפליליות בעכו מתגברות בהתמדה במהלך השנים האחרונות בשל מחסור בשוטרים בסיירת. לאחרונה היו דיווחים שאנשים נשדדים באיומי אקדח בשעות הלילה ויש פשעים רבים אחרים שלא דווחו בגלל שהתושבים מפחדים מדי או שאין להם אמון בקציני אכיפת החוק שיעשו שום דבר בנידון.

מדור חדשות הפלילים של עכו מתעדכן באופן שוטף בסיפורים חדשים מרחבי העיר.

חדשות עכו והקריות

מדור חדשות ואירועים עכו הוא מקום לקהילת עכו לשתף את התכנים האהובים עליהם בצורה של כתבות, סרטונים, פודקאסטים ועוד. מאמרים יכולים להיות על כל דבר, החל מייעוץ עסקי ועד להתפתחות אישית.

סרטונים יכולים להיות על כל דבר, החל מסרטוני הדרכה בנושאים שונים ועד להרצאות מעוררות השראה. פודקאסטים יכולים להיות על כל דבר, החל מראיונות ועד סיפורים.

הבמה הפתוחה בעכו

הבמה הפתוחה בעכו היא להקת תיאטרון שהוקמה על ידי השחקן, הבמאי והמחזאי הישראלי חנוך לוין. החברה הוקמה בשנת 1975 ומאז היו לה מספר הפקות. הוא פועל כבר יותר מארבעה עשורים, אך הוא פעיל כבר יותר משישה עשורים.

חנוך לוין הוא שחקן, במאי ומחזאי המתגורר בתל אביב. הוא כותב מחזות מאז שהיה בבית הספר וההופעה הראשונה שלו התקיימה כשהיה רק בן 12. הוא ביים את התוכנית הראשונה שלו כשהיה בן 18. קבוצת התיאטרון שלו הפכה לפופולרית מאוד עם הפקותיה של שייקספיר

הבמה הפתוחה בעכו היא אחד המקומות החשובים בעיר. הוא נבנה ב-1934 ומאז הוא חלק חשוב בתרבות עכו.

זהו תיאטרון גדול באוויר הפתוח המארח קונצרטים, הצגות ואירועי תרבות אחרים. התיאטרון משמש גם כמקום לעצרות פוליטיות, נאומים והודעות פומביות אחרות.

בשנים האחרונות הוא שימש כאתר לאבל ציבורי לאחר אירועים גדולים כמו פיגועים או אסונות טבע.

ירי בעכו היום

חוק הארץ מחמיר מאוד בכל הנוגע לירי בעכו. זה לא חוקי לירות באקדח או לירות בכל סוג של נשק בעיר. ישנן גם הנחיות קפדניות בעת נשיאת נשק וכיצד ניתן לאחסן ולהעבירו.

ידיעות עכו

“ידיעות עכו” הוא עיתון יומי ישראלי בשפה העברית. זהו העיתון השני בתפוצה בישראל, אחרי “ידיעות אחרונות”. העיתון נוסד בשנת 1982 על ידי עמוס שוקן, ששימש כעורך עד מותו ב-30 בדצמבר 2017.

ידיעות עכו נוסד בשנת 1982 על ידי עמוס שוקן. העיתון יצא לאור לראשונה ב-31 באוקטובר 1982 כבוקר בן ארבעה עמודים עם הסיסמה “ארץ ישראל”.

מאוחר יותר הפך העיתון ליומון ערבי בן שישה עמודים עם תפוצה של למעלה מ-100,000 עותקים. הוא הפך בהדרגה לימני יותר מ”הארץ” ולעתים קרובות ביקר אותו על מה שהוא ראה כהטיה שמאלנית.

בשנת 2003 הגיעה תפוצתו ל-200,000 עותקים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן