דף הבית » מידע מקצועי » כמה דברים שלא ידעתם על חדשות בית שמש
כמה דברים שלא ידעתם על חדשות בית שמש

כמה דברים שלא ידעתם על חדשות בית שמש

עם אוכלוסייה של 124,957 בשנת 2019, בית שמש היא עיר במחוז ירושלים של ישראל השוכנת כ-30 ק”מ (19 מייל) מערבית לירושלים.

למרות שהעיר העכשווית נבנתה בשנת 1950 כ”עיירת פיתוח” כדי לאכלס מהגרים יהודים אחרונים ממדינות אחרות במזרח התיכון, היא הוזכרה בתנ”ך. יהודים חרדים (‘חרדים’) רבים ותושבי ירושלים אחרים עברו לכאן עקב עלויות הדיור הנמוכות באזור. עבור עולים ממדינות דוברות אנגלית, הקהילות החדשות בחציה הדרומי של העיר, המכונה “רמת בית שמש”, הן בחירה פופולרית מאוד. ישנם אזורים ברמת בית שמש בהם אנגלית נפוצה יותר מעברית.

יש נופים מיוערים מדהימים, אידיאליים לטיולים ברחבי בית שמש. המדרונות הסלעיים ביותר עם הנופים היפים ביותר נמצאים בהרי ירושלים ממזרח. במדרונות מתונים יותר בצפון ובמערב יש הרבה שבילי אופניים. עמק האלה, שבו נלחמו דוד וגוליית המקראי, נמצא בדרום.

עיריית בית שמש

התושבים מוזמנים ללמוד כיצד ניתן לבצע שינוי סביבתי משמעותי תוך השקעה כספית משתלמת ביותר של עיריית בית שמש, היחידה האזורית לאיכות הסביבה של שורק, יחד עם קהילת סאן.

עיתון בית שמש

מטרת “כל העיר – בית שמש” היא לספק למשתמשים מידע עדכני בזמן אמת על כל היבטי החדשות, לרבות המערכת המקומית, האזורית והעירונית, איכות הסביבה, חינוך, בריאות, אמת. נכסים, תשתיות, פעילות פלילית ונושאים אחרים כמו תרבות וספורט. בנוסף, האתר מציע לקוראיו חלקים אישיים והצעות.

האתר פותח כדי לספק למקומיים גישה מהירה בזמן אמת למידע החיוני. עם זאת, האתר מתכוון לתקן ולשנות את אותם דברים שצריך לתקן ולשנות, לא רק לדווח ולהפנות את תשומת הלב להתפתחויות המשמעותיות בזירה העירונית.

למעשה, האתר נוצר כדי להבטיח שהמידע יגיע אליך באופן מיידי. על כך אמונים כתבי “קל העיר – בית שמש”, בעלי היכרות מעמיקה עם מקצועותיהם ושנים של ניסיון תקשורתי.

אתר האינטרנט של העיתון המכובד והמתוארך משתרע על פני בית שמש כולה. האתר מציע מידע עדכני במגוון קטגוריות, לרבות חדשות, חינוך, נדל”ן ותחבורה.

ערוץ שבע מבזקים

אתר אינטרנט המספק חדשות 24 שעות ביממה, לרבות שידורי טלוויזיה, רדיו, חומר יהודי, מדורי ביטחון, פוליטיקה, ילדים, תיירות, ספורט, נוער, רפואה ועוד, הוא חלק מרשת התקשורת “ערוץ 7”.

כיום, ערוץ 7 מפעיל שלושה אתרי חדשות עם חומרים בעברית, אנגלית ורוסית.

תחנת הרדיו ערוץ 7, ששידרה מהים לפני יותר מ-20 שנה, השיקה את אתר ערוץ 7. הרב שולמית מלמד, רבה מרכזית בציונות הדתית ורעייתו של הרב זלמן מלמד, יחד עם יעקב (כצלא) כץ ויואל צור הקימו את תחנת הרדיו בסוף שנות ה-80.

עד מהרה החליף הרדיו כל ערוץ רדיו ששידר אז במסר מהצד השמאלי של הקשת הפוליטית. התחנה שידרה שירים עבריים, שירי ארץ ישראל המקסימה, ניגונים חסידיים ומזרחיים לצד אקטואליה ייחודית ומרתקת, קורסי תורה ויהדות ושירים. תוך שנים ספורות התפוצצה לרדיו מוזיקה מהמזרח התיכון, מהמסורת החסידית וישראל.

התחנה שודרה במקביל לתחנת הרדיו הסוציאליסטית אייבי נתן מהאנייה “ארץ צבי”, שחנתה מול חופי תל אביב (שזכה להכרה על פעילותו בניגוד לאנשי ערוץ 7 שנרדפו על פעילותם) .

פעילות הרדיו הגיעה לסיומה בסוף שנת 2003 לאחר שבית משפט השלום בירושלים הכריז עליה כתחנה בלתי חוקית ואף גזר קנסות כבדים ועונשי מאסר להנהלתה ולסוכניה.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן