דף הבית » חדשות עדכניות » תעדכן: חדשות ישראל בטלגרם
חדשות ישראל בטלגרם

תעדכן: חדשות ישראל בטלגרם

חדשות ישראל היא אפליקציה המספקת עדכון יומי על החדשות האחרונות מישראל. הוא נוצר על ידי מקס לבצ’ין, יזם ומשקיע ישראלי-אמריקאי, במטרה לספק דרך לאנשים להישאר מעודכנים במה שקורה בישראל.

חדשות ישראל מספקות דרך לאנשים להישאר מעודכנים בנעשה בישראל. האפליקציה נוצרה על ידי מקס לבצ’ין, יזם ומשקיע ישראלי-אמריקאי, שרצה לספק דרך לאנשים להישאר מעודכנים במה שקורה בישראל. עם למעלה מ-4 מיליון משתמשים ברחבי העולם, האפליקציה הצליחה לספק מידע על כל דבר, החל מפוליטיקה וספורט ועד לתרבות וחברה.

ניתן לייחס את הצלחת האפליקציה בעיקר בזכות היכולת שלה לחבר משתמשים עם הקהילות שלהם

החצר האחורית טלגרם

טלגרם בחצר האחורית הוא כלי המאפשר לך ליצור חדר צ’אט פרטי עם החברים, המשפחה או עמיתיך לעבודה. כלי זה מושלם עבור אלה שרוצים להרחיק את ההודעות שלהם מעיניים סקרניות.

טלגרם בחצר האחורית הוא כלי שימושי במיוחד להורים שרוצים לשמור על בטיחות ילדיהם באינטרנט ולוודא שהם לא נחשפים לתכנים לא הולמים.

חדשות ללא צנזורה

חדשות ללא צנזורה היא דרך חדשה לשתף ולצרוך חדשות.

חדשות ללא צנזורה (NWOC) היא פלטפורמה המאפשרת לאנשים לחלוק את דעותיהם ודעותיהם על אירועים אקטואליים ללא חשש מצנזורה או צנזורה. היא נוסדה על ידי שני עיתונאים, דיוויד דרטס ואנדרו אלינגטון, ב-2016 בבריטניה. מאז גדל NWOC ליותר מ-4 מיליון חברים מכל רחבי העולם המשתמשים בו כדי לחלוק את מחשבותיהם על נושאים חדשותיים.

NWOC מציעה למשתמשים שלה את האפשרות לפרסם באופן אנונימי או בשמם האמיתי. משתמשים רשאים גם להעלות סרטונים, תמונות, ממים, מאמרים, פוסטים בבלוג וסקרים כדי לעזור להם להתבטא בצורה חופשית יותר.

החדשות החמות טלגרם

החדשות החמות Telegram היא אפליקציה המאפשרת למשתמשים לשתף עדכונים קצרים עם חבריהם. זוהי פלטפורמה שקיימת מאז 2013 והפכה במהירות לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר ברוסיה.

האפליקציה לא רק פופולרית בקרב רוסים, אלא היא גם צברה משיכה רבה במדינות אחרות כמו סין, טורקיה, איראן והודו. למעשה, לאפליקציה יש למעלה מ-200 מיליון משתמשים פעילים חודשיים ברחבי העולם.

הפופולריות של אפליקציה זו נובעת מהיכולת שלה לספק מידע מיידי על חדשות ואירועים.

קבוצות טלגרם

טלגרם היא אפליקציית הודעות פופולרית עם למעלה מ-100 מיליון משתמשים. זה מאפשר למשתמשים ליצור קבוצות ולשלוח הודעות לחברים אחרים בקבוצה.

קבוצות טלגרם הן דרך מצוינת למותגים להגיע לקהל היעד שלהם, למשוך אותם ולבנות קהילה. הם גם הוכחו ככלי מוצלח לקמפיינים שיווקיים, מה שניתן לראות בפופולריות הגוברת שלהם.

חדשות בעברית

ישראל היא מדינה עם הרבה שפות ותרבויות שונות, אבל דבר אחד שמאחד את העם הוא שפתה, העברית. מדובר על ידי כ-8 מיליון איש בישראל.

בעבר נכתבו ידיעות בעברית והתפרסמו בעיתונים. כיום, עם עליית המדיה החברתית והפלטפורמות המקוונות, חדשות מתפרסמות על בסיס יומי.

חדשות בעברית כתובות בעברית, אך הן מתורגמות לאנגלית עבור הקהל העולמי. דרך זו של כתיבת מאמרי חדשות קיימת מאז שנות ה-80.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן