דף הבית » חדשות עדכניות » רובם חיכו לחדשות קריפטו
חדשות קריפטו

רובם חיכו לחדשות קריפטו

מטבעות קריפטו הם דרך חדשה לאחסון והעברת ערך. הם אינם נשלטים על ידי אף ממשל מרכזי או בנק, אלא מסתמכים על קריפטוגרפיה כדי לאבטח עסקאות. המשמעות היא שמטבעות קריפטוגרפיים חסינים בפני סערה פוליטית וכלכלית, כמו אינפלציה, דפלציה, מיתון וכדומה.

יש ספקנות רבה לגבי הכדאיות ארוכת הטווח של מטבעות קריפטוגרפיים מכיוון שהם שימשו למטרות בלתי חוקיות בעבר. עם זאת, המבקרים הללו אינם מכירים בכך שניתן לעשות זאת עם כל מטבע – אפילו מטבעות פיאט.

חדשות קריפטו הן נושא חשוב מאוד עבור קהילת הקריפטו. זה גם נושא חשוב עבור אנשים שמחפשים להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים.

החדשות שיוצאות על בסיס יומי יכולות להיות מבלבלות וקשה לעקוב אחריהן. אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכן בחדשות הקריפטו האחרונות היא על ידי מעקב אחר אתרי חדשות קריפטו או חשבונות טוויטר המספקים עדכונים על ההתרחשויות האחרונות בתעשייה זו.

מטבעות קריפטו

מטבעות קריפטו הם סוג של מטבע דיגיטלי, שנוצר ומאוחסן בצורה אלקטרונית בצורה שאינה מונפקת על ידי אף בנק מרכזי או ממשלה. מטבעות קריפטוגרפיים משתמשים בקריפטוגרפיה כדי לשלוט ביצירת יחידות חדשות, וכדי לאמת העברת יחידות ישנות.

המטבע הקריפטוגרפי הראשון היה ביטקוין, שיצא כתוכנת קוד פתוח בשנת 2009. מאז נוצרו מטבעות קריפטוגרפיים אחרים. אלה נקראים לעתים קרובות altcoins, כתערובת של מטבעות אלטרנטיביים.

כריית מטבעות קריפטו היא התהליך שבו נוצרים מטבעות חדשים. הכורה משתמש במחשב שלו כדי לפתור בעיות מתמטיות מורכבות בתקווה שהוא יוכל להפיק מטבע חדש לפני שכל כורים אחרים יעשו זאת.

מטבעות קריפטו משמשים כעת ככלי השקעה וניתן לסחור אותם בבורסות כמו מניות או סחורות.

גלובס קריפטו

Crypto Globes הוא משחק מבוזר שמתגמל משתמשים עם קריפטו על חקר העולם. המשחק מבוסס על מפות גוגל ומאפשר לשחקנים לחקור חלקים שונים של העולם ולהרוויח מטבעות על ידי השלמת קווסטים.

המשחק פותח על ידי צוות של יזמים ומהנדסים מעמק הסיליקון, שבסיסם כעת בהונג קונג. הצוות כולל אנשים עם ניסיון הן בתעשיית המשחקים והן בטכנולוגיית הבלוקצ’יין.

המשחק נועד להיות דרך חינוכית ומשעשעת עבור אנשים ללמוד על חלקים שונים של העולם, ההיסטוריה, הגיאוגרפיה והתרבות שלהם.

Crypto Globes הוא סימולטור מסחר במטבעות קריפטוגרפיים המאפשר לשחקניו להשקיע בשוק מטבעות קריפטוגרפיים על ידי תחרות זה בזה.

המשחק הוא בחינם ותוכל להתחיל להשקיע עם 1,000$ בלבד. אתה יכול גם להזמין את החברים שלך להצטרף למשחק ולהרוויח בונוס הפניה. תוכל לסחור במטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין, Ethereum, Litecoin, Ripple, Dash ועוד.

צלזיוס קריפטו

Celsius הוא סטארט-אפ מבוסס בלוקצ’יין שמציע פלטפורמה לניקוד והלוואות אשראי מבוזרות.

Celsius הוקמה ב-2017 על ידי אלכס משינסקי, יזם עם עשרות שנות ניסיון בתעשיית הטלקום. הוא מנכ”ל סלסיוס מאז הקמתה.

צוות Celsius מורכב ממומחים בתחומי הבלוקצ’יין, טלקום, פיננסים והשקעות הון סיכון. הצוות היה מעורב בכמה פרויקטים בולטים, כולל: TON (טלגרם פתוח ברשת), Etheria ו-EOS בין היתר.

מטה החברה ממוקם בניו יורק ויש להם משרדים גם בתל אביב ובלונדון.

Celsius השיקה את ארנק הקריפטו שלה ב-11 ביוני 2018 הכולל כרטיס חיוב קריפטו שניתן להשתמש בו בכל מסוף מאסטרקארד

חדשות הביטקוין

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שנסחר באינטרנט. זוהי מערכת מבוזרת ועמית לעמית, כלומר אף מוסד לא שולט בה.

ביטקוין פותח בשנת 2009 על ידי סאטושי נקמוטו. הוא נוצר כחלופה למטבעות פיאט, הנשלטים על ידי בנקים מרכזיים וממשלות. ביטקוין הוא המטבע הקריפטו המוצלח הראשון, מה שאומר שהוא מטבע הפועל באינטרנט ומשתמש בקריפטוגרפיה כדי לשלוט בעסקאות שלו.

מאז נוצרו מטבעות קריפטוגרפיים רבים אחרים עם פונקציות ומטרות שונות, אך הביטקוין נותר היקר מכולם.

ביטקוין הוא סוג של מטבע דיגיטלי שאינו מונפק על ידי אף רשות מרכזית. זה הומצא בשנת 2009 על ידי אדם לא ידוע או קבוצת אנשים תחת השם סאטושי נקמוטו.

ניתן להשתמש בביטקוין לקניית סחורות ושירותים מחנויות שמקבלות אותו, או שניתן להמיר אותו למטבעות אחרים כמו דולר אמריקאי או יורו. ביטקוין נמצא לאחרונה בכותרות מסיבות חיוביות ושליליות כאחד.

ביטקוין חדשות היום

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי ומערכת תשלומים המאפשרת לאנשים לקנות סחורות ושירותים מבלי להשתמש בבנק.

הביטקוין הומצא על ידי אדם או קבוצת אנשים לא ידועים תחת השם סאטושי נקמוטו בשנת 2009. ביטקוין משתמש בטכנולוגיית עמית לעמית כדי לפעול ללא רשות מרכזית או בנקים; ניהול עסקאות והנפקת ביטקוין מתבצעת ביחד על ידי הרשת.

ביטקוין הוא קוד פתוח; העיצוב שלו ציבורי, אף אחד לא מחזיק או שולט בביטקוין וכולם יכולים לקחת חלק.

חדשות ביטקוין כיום הן המקור האמין ביותר לחדשות ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים.

חדשות ביטקוין כיום הן המקור האמין ביותר לחדשות ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים. אנו מכסים את כל הפיתוחים העדכניים ביותר של ביטקוין, מטבעות קריפטוגרפיים ובלוקצ’יין, כולל ניתוח מחירים, חדשות חדשות, עדכוני רגולציה ועוד.

קריפטו ג ונגל

Crypto G Wengel הוא מומחה קריפטו, מחבר ומייסד של Crypto Daily.

Crypto G Wengel הוא מומחה בעולם הקריפטו עם למעלה משני עשורים של ניסיון. הוא היה מעורב בפרויקטים כמו ביטקוין, Ethereum, Ripple, Litecoin ועוד. במאמרו “העתיד של בלוקצ’יין” הוא מדבר על איך טכנולוגיית הבלוקצ’יין תשנה את העולם והוא צוטט על ידי פורבס בנושאים שונים הקשורים למטבעות קריפטוגרפיים.

הוא הקים את אתר Crypto Daily שהוא אחד המקורות הפופולריים ביותר לחדשות וחינוך מטבעות קריפטוגרפיים הקיימים כיום. הוא מספק מידע עדכני על חדשות קריפטו מרחבי העולם עם התמקדות בביטקוין, Ethereum, Litecoin ו-Ripple.

מדברים קריפטו

המארחים הם שני יזמים מנוסים שמשקיעים במטבעות קריפטוגרפיים מאז 2012. שניהם היו מאמצים מוקדמים של ביטקוין והיו מעורבים בפרויקטים שונים בתחום הבלוקצ’יין במשך שנים.

Talking crypto הוא פודקאסט שנוצר כדי להפוך נושא מורכב לנגיש יותר. הם מכסים את ההתרחשויות האחרונות בעולם מטבעות הקריפטו, ממחיר הביטקוין ועד ל-ICO של Ethereum. המארחים הם שני יזמים מנוסים שמשקיעים במטבעות קריפטוגרפיים מאז 2012. שניהם היו מאמצים מוקדמים של ביטקוין והיו מעורבים בפרויקטים שונים בתחום הבלוקצ’יין במשך שנים.

אנחנו לא יכולים לדבר על קריפטו בלי לדבר על הבלוקצ’יין. הבלוקצ’יין היא הטכנולוגיה הבסיסית המניעה מטבעות קריפטוגרפיים ומהווה ספר דיגיטלי של עסקאות המאוחסנות בסדר כרונולוגי. כל הרשומות מאוחסנות בלוקים, המקושרים זה לזה באמצעות קריפטוגרפיה. כדי לשנות רשומה, זה ידרוש לשנות את כל הבלוקים הבאים, וזה כמעט בלתי אפשרי.

לבלוקצ’יין יש יישומים רבים מחוץ למטבעות קריפטוגרפיים וניתן ליישם אותו בכל סוג של עסקה שבה יש צורך באמון. זוהי טכנולוגיית קוד פתוח שכל אחד יכול להשתמש בה או לשנות, ויש הרבה חברות שונות שמפתחות בלוקצ’יין משלהן למטרות שונות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן