דף הבית » חדשות מקומיות » אל על חדשות נתניה
כמה דברים שלא ידעתם על חדשות בית שמש

אל על חדשות נתניה

חדשות נתניה הוא אתר חדשות מקוון המסקר את העיר נתניה בישראל. האתר הוקם על ידי העיתונאי הישראלי, ישי פליישר.

נתניה היא עיר צומחת במהירות על חוף הים התיכון. יש בה כ-100,000 תושבים והיא נחשבת לאחת הערים העשירות בישראל. בעיר נמצאים כמה ממוסדות התרבות המפורסמים בישראל, כמו יריד האמנות בכרמל ומוזיאון תל אביב.

המקורות העיקריים לחדשות נתניה הם סוכנויות מקומיות, לרבות תחנות משטרה, בתי משפט, בתי חולים, שירותים אזרחיים ומוסדות ציבור רבים נוספים.

נתניה נט מבזקים

נתניה נט מבזקים היא אפליקציית רשת חברתית שנוצרה כדי לעזור לאנשים להתחבר עם חברים ובני משפחה שגרים באותו אזור. זה זמין כעת במכשירי אנדרואיד ו-iOS.

נתניה נט מבזקים היא אפליקציה המאפשרת לאנשים להתחבר עם חברים ובני משפחה שגרים באותו אזור. הוא נוצר על ידי צוות של סטודנטים ישראלים כחלק מפרויקט השנה האחרונה שלהם באוניברסיטת תל אביב. לאפליקציה יש כיום למעלה מ-5,000 משתמשים.

מאינט נתניה

מנטה נתניה היא עיר בישראל. היא ממוקמת על חוף הים התיכון ואוכלוסייתה מונה למעלה מ-265,000 איש.

מנטה נתניה היא אחת הערים המרתקות בישראל עם היסטוריה ותרבות עשירה עוד מימי קדם. העיר הייתה מיושבת עוד מימי דוד המלך שבנה בה את ארמונו.

בנוסף להיסטוריה העשירה שלה, מנטה נתניה ידועה בחופיה ובנופים היפים של הים התיכון.

נתניה עבריין

נתניה היא עיר בישראל, אבל יש לה עבר אפל. העיר הייתה מקום טבח של הצבא הבריטי ב-1946.

הצבא הבריטי הרג כ-1,000 אזרחים והרס חלק גדול מהעיר במהלך כיבוש נתניה.

ידיעות אחרונות נתניה

ידיעות אחרונות נתניה (המכונה ynet) הוא עיתון ישראלי מוביל היוצא לאור בעברית ובאנגלית. העיתון נמצא בתפוצה מאז גיליון ראשון ב-1 בינואר 1948 והוא יוצא לאור על ידי ידיעות אחרונות בע”מ, חברת בת של חברת ערוץ שבע הישראלית, המוציאה לאור בין היתר גם את ישראל היום וערוץ 7.

ידיעות אחרונות נתניה הוא אחד העיתונים הפופולריים בישראל עם תפוצה יומית של כ-250,000 עותקים לפי נתוני הלשכה לביקורת התפוצות. הוא ידוע בעמדתו השמרנית בנושאים כמו דת, פוליטיקה וחברה.

בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בעיתון כולל עלייה בעיתונות חוקרת וכן עלייה בשימוש בדיגיטל

השבוע בנתניה

השבוע בנתניה הוא תיעוד שבועי של המגמה בעיר, שאצרה עיריית נתניה.

השבוע בנתניה:

– צבא ההגנה לישראל הודיע ​​כי יפתח מערך הגנה חדש מפני טילים בעיר.

– פסטיבל המוזיקה והמחול הבינלאומי השנתי יתקיים השנה בין ה-8 ל-10 בספטמבר.

– העירייה מתכננת להקים מרכז תרבות חדש שישמש מוקד לתרבות ויצירה.

עיריית נתניה ארנונה

עיריית נתניה היא העיר השנייה בגודלה בישראל. אוכלוסייתה מונה למעלה מ-140,000 איש ומהווה את מרכז המסחר, התעשייה והתרבות באזור דרום ישראל.

הארנונה של עיריית נתניה היא מס פרוגרסיבי והוגן המעודד בעלות על דירה, תוך מתן מימון לשירותים קהילתיים. תעריף הארנונה לשנת 2018 עמד על 112% מערך הנכס השנתי, כאשר התעריפים ירדו ב-2% בכל שנה עד לשנת 2022 אז יעמוד על 100%.

ארנונה נתניה היא אחד המיסים הפרוגרסיביים הבודדים בישראל. היא מספקת מימון לשירותים קהילתיים כגון בתי ספר, בתי חולים, ספריות ופארקים. זה גם מעודד בעלות על בתים על ידי תגמול לאלה שבבעלותם בתיהם בתעריפים נמוכים יותר ממה שהשוכרים משלמים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן