דף הבית » חדשות מקומיות » הכירו את Mako News Entertainment TV
מאקו חדשות בידור טלוויזיה Mako News Entertainment TV הוא ערוץ חדשות ובידור 24 שעות ביממה, המספק לצופים את המידע, העדכונים והניתוחים העדכניים ביותר בעולם הבידור. Mako News Entertainment TV קיימת מאז שנות ה-90. הם אחד הערוצים הראשונים שסיקרו חדשות בידור. זה ערוץ טלוויזיה מישראל. הערוץ הוקם בשנת 2013 על ידי קבוצת יזמים ועיתונאים ישראלים. הוא הפך לאחד הערוצים הפופולריים בישראל והוא זכה בפרסים רבים על תוכניותיו. הערוץ זמין ב-DTT, לוויין וכבלים. mako live makoTV הוא שירות הסטרימינג של AVOD מספר 1 של ישראל. MakoTV הוא שירות וידאו על פי דרישה ונתמך בחינם, המציע סדרות טלוויזיה, סרטים וסרטים קצרים ישראלים ובינלאומיים. השירות הושק בישראל בפברואר 2017 ע"י מאקו תקשורת בע"מ, חברה בת של יס TV בע"מ. החברה הרחיבה מאז את פעילותה לשוק האמריקאי וכיום פועלת בשתי המדינות עם אותה ספריית תוכן. MakoTV מציעה מגוון רחב של תכנים מתוכניות ישראליות ועד להיטים בינלאומיים כמו משחקי הכס, בית הקלפים, Stranger Things ו-Breaking Bad. ספריית החברה כוללת למעלה מ-1,000 שעות של תוכן המתעדכן מדי שבוע במהדורות חדשות מז'אנרים שונים כולל קומדיה, רומנטיקה, דרמה ואקשן. MakoTV מספקת גם שירותי סטרימינג בשידור חי עבור mako news המהדורה המרכזית מאקו ניוז הוא אתר חדשות ישראלי. הוא מכסה את החדשות האחרונות בישראל, במזרח התיכון וברחבי העולם. מאקו ניוז הוא אתר חינמי שאינו מניב הכנסות מפרסומות או מתוכן ממומן. המטרה של מאקו ניוז היא לספק לקוראים מגוון נקודות מבט על אירועים אקטואליים. mako website — אתר מאקו ניוז הוא פלטפורמת תוכן חדשותי דיגיטלי המספקת מידע על אירועי אקטואליה וחדשות חדשות. האתר הושק בשנת 2017 על ידי מאקו מדיה גרופ, שהיא חברת מדיה מקוונת. קבוצת מאקו מדיה נוסדה בשנת 2004 ויש לה רשת של יותר מ-10,000 עיתונאים עצמאיים המספקים את שירותיהם לחברה. ל-mako ניוז מגוון רחב של מדורים לנושאים שונים כמו עסקים, בידור, ספורט ופוליטיקה. יש לו גם חלקים למדינות שונות כמו הודו, סין ויפן.

הכירו את Mako News Entertainment TV

Mako News Entertainment TV הוא ערוץ חדשות ובידור 24 שעות ביממה, המספק לצופים את המידע, העדכונים והניתוחים העדכניים ביותר בעולם הבידור.

Mako News Entertainment TV קיימת מאז שנות ה-90. הם אחד הערוצים הראשונים שסיקרו חדשות בידור.

זה ערוץ טלוויזיה מישראל. הערוץ הוקם בשנת 2013 על ידי קבוצת יזמים ועיתונאים ישראלים. הוא הפך לאחד הערוצים הפופולריים בישראל והוא זכה בפרסים רבים על תוכניותיו.

הערוץ זמין ב-DTT, לוויין וכבלים.

mako live

makoTV הוא שירות הסטרימינג של AVOD מספר 1 של ישראל. MakoTV הוא שירות וידאו על פי דרישה ונתמך בחינם, המציע סדרות טלוויזיה, סרטים וסרטים קצרים ישראלים ובינלאומיים. השירות הושק בישראל בפברואר 2017 ע”י מאקו תקשורת בע”מ, חברה בת של יס TV בע”מ. החברה הרחיבה מאז את פעילותה לשוק האמריקאי וכיום פועלת בשתי המדינות עם אותה ספריית תוכן.

MakoTV מציעה מגוון רחב של תכנים מתוכניות ישראליות ועד להיטים בינלאומיים כמו משחקי הכס, בית הקלפים, Stranger Things ו-Breaking Bad. ספריית החברה כוללת למעלה מ-1,000 שעות של תוכן המתעדכן מדי שבוע במהדורות חדשות מז’אנרים שונים כולל קומדיה, רומנטיקה, דרמה ואקשן. MakoTV מספקת גם שירותי סטרימינג בשידור חי עבור

mako news המהדורה המרכזית

מאקו ניוז הוא אתר חדשות ישראלי. הוא מכסה את החדשות האחרונות בישראל, במזרח התיכון וברחבי העולם. מאקו ניוז הוא אתר חינמי שאינו מניב הכנסות מפרסומות או מתוכן ממומן.

המטרה של מאקו ניוז היא לספק לקוראים מגוון נקודות מבט על אירועים אקטואליים.

mako website

אתר מאקו ניוז הוא פלטפורמת תוכן חדשותי דיגיטלי המספקת מידע על אירועי אקטואליה וחדשות חדשות. האתר הושק בשנת 2017 על ידי מאקו מדיה גרופ, שהיא חברת מדיה מקוונת. קבוצת מאקו מדיה נוסדה בשנת 2004 ויש לה רשת של יותר מ-10,000 עיתונאים עצמאיים המספקים את שירותיהם לחברה.

ל-mako ניוז מגוון רחב של מדורים לנושאים שונים כמו עסקים, בידור, ספורט ופוליטיקה. יש לו גם חלקים למדינות שונות כמו הודו, סין ויפן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן